Формування інформаційної культури. Консультації.

“Психологічний вплив медіа та подолання медіазалежності у дітей”. Інформаційний практикум для ОДЧ (2021)

“Медіапотреби сучасного підлітка”:Тренінг для учнів 10 класу (2020)

“Подорож до країни Періодики”. Правила роботи з періодичними виданнями.  Інформаційний практикум для учнів 3 класу (2020)

“Лабіринтами пошуку істинного”. Текст, контекст, підтекст. Інформаційний практикум для учнів 6 класу (2020)

“Тінейджер перед вибором”. Переваги та недоліки роботи з книгами вдома, у бібліотеці та в мережі в Інтернет. Інформаційний практикум для учнів 8 класів (2020)

Медіачитач і свідомість. “Як уникнути маніпулювання свідомістю”. Інформаційний практикум для учнів 9 класу (2019)

Інтернет – імперія інформації Інформаційний  практикум для 5 класу (2019)

Чи потрібна гігієна книгам і читачу? Консультація для учнів 1 класу

Як стати кваліфікованим читачем і правильно читати книги? Інформаційна година (2018)

Можливості і способи запам’ятовування.   Бібліотечний урок для  учнів 6 класу (2018)

Інтернет-фішинг (пошук) чи засіб для читання? Інтернет-інструктаж  для  учнів 7 класу (2018)

Кіноресурси, ігри, рекламні тексти: наслідки для дітей і дорослих. Бібліотечний урок для учнів 9 класу